Ένας νέος τρόπος να δεις το σχέδιο επίπλων

Τα έπιπλα είναι μια συναρπαστική πτυχή του ανθρώπινου πολιτισμού. Η φύση παρείχε έπιπλα με τη μορφή δέντρων και βράχων, αλλά η αρχαιολογική έρευνα βρήκε στοιχεία ότι οι άνθρωποι άρχισαν να κατασκευάζουν έπιπλα πριν από περίπου 30.000 χρόνια. Αυτό θα θεωρούνταν τεχνολογία αιχμής τότε, αλλά τώρα θα εξετάσουμε τη δική μας εξέλιξη του σχεδιασμού επίπλων με ψηφιακή απεικόνιση.

Υπάρχει τόσο μεγάλος ντόρος γύρω από την τρισδιάστατη απεικόνιση, κυρίως χάρη στην αυξανόμενη δημοτικότητά της στην αρχιτεκτονική. Αρχιτέκτονες, μηχανικοί και σχεδιαστές εσωτερικών χώρων είναι σε θέση να συνεργάζονται μέσω μοναδικών πλατφορμών ψηφιακού σχεδιασμού για να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και κατασκευάζονται οι κατασκευές.

Ένα άλλο παράδειγμα όπου η τρισδιάστατη απεικόνιση δημιουργεί μεγάλη έλξη είναι το NVIDIA Omniverse. Το Omniverse συνδέει σχεδιαστές και ομάδες σε όλο τον κόσμο ως μια ισχυρή πλατφόρμα για συνεργασία. Μαζί, αυτά τα δημιουργικά μυαλά μπορούν να δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους και να συνεργαστούν για να καινοτομήσουν στο 3D, γι' αυτό θα βρείτε διάφορους χρήστες, όπως μηχανικούς, σχεδιαστές εσωτερικών χώρων, προγραμματιστές παιχνιδιών και άλλους.

 

 

Εάν η τεχνολογία λειτουργεί για εφαρμογές σχετικά μεγάλης κλίμακας, έχει επίσης οφέλη για τον κόσμο του σχεδιασμού και της δημιουργίας επίπλων.

 

Ενίσχυση της επιχείρησης δημιουργικά

Τα έπιπλα είναι κάτι περισσότερο από απλό σχέδιο. Υπάρχουν λειτουργικοί καθώς και επιχειρηματικοί παράγοντες σε έναν τομέα που παρουσιάζει όλο και αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση καθώς οι άνθρωποι επενδύουν περισσότερο στην άνεση και την αίσθηση του σπιτιού και των χώρων εργασίας τους. Ευτυχώς για τους κατασκευαστές επίπλων, η τρισδιάστατη απεικόνιση έχει μερικά εκπληκτικά πλεονεκτήματα για τη βελτίωση τόσο του σχεδιασμού όσο και της επιχείρησής τους.

1. Η τρισδιάστατη απεικόνιση μειώνει τα λάθη σχεδιασμού και κατασκευής, μειώνει το κόστος εργασίας και μειώνει τη σπατάλη υλικών. Συνολικά, είναι μια πιο βιώσιμη προσέγγιση στο σχεδιασμό επίπλων, καθώς επιτρέπει σε έναν σχεδιαστή ή κατασκευαστή να διορθώσει τα λάθη πριν κατασκευαστεί ένα φυσικό προϊόν και να πειραματιστεί περισσότερο. Η μείωση των απορριπτέων υφασμάτων επίπλωσης συμβάλλει επίσης στη μείωση των συνολικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων της κλωστοϋφαντουργίας και εξοικονομεί κόστος για τον σχεδιαστή. Επιπλέον, είναι πολύ πιο γρήγορο να προβάλετε και να αλλάξετε ένα σχέδιο ψηφιακά από το να αλλάξετε ένα φυσικό μοντέλο. Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα φτάνουν στην αγορά πιο γρήγορα και μπορούν να αποφέρουν έσοδα.

2. Η τρισδιάστατη απεικόνιση δημιουργεί καλύτερο μάρκετινγκ. Αντί να δημοσιεύετε μερικές φωτογραφίες σε ψηφιακές πλατφόρμες, ένα πλήρες βίντεο που δείχνει το προϊόν σε όλες τις γωνίες με ένα ψηφιακό δίδυμο του υφάσματος επίπλωσης αποτελεί μια ελκυστική επιλογή μάρκετινγκ. Οι σχεδιαστές και οι κατασκευαστές μπορούν επίσης να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους, παρέχοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να βλέπουν αντικείμενα επικαλυμμένα με διαφορετικά υφάσματα στον ιστότοπό τους. Μπορείτε να πάτε ένα βήμα παραπέρα και να δείξετε την κλίμακα και το μέγεθος των επίπλων σε ένα διακοσμημένο δωμάτιο, αλλά χωρίς το βαρύ κόστος της δημιουργίας αυτής της σκηνής σε ένα σετ ή τοποθεσία, γεγονός που μειώνει δραστικά το κόστος μάρκετινγκ.

 

 

3. Η τρισδιάστατη απεικόνιση μπορεί να δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη. Οι πελάτες θα αγοράσουν όταν αισθανθούν ότι η εμπειρία τους με ένα brand είναι εξαιρετικά εξατομικευμένη και απαντά σε όλες τις ερωτήσεις τους, δίνοντας εμπιστοσύνη στην απόφαση αγοράς τους. Με την απεικόνιση 3D, μια επιλογή προβολής επαυξημένης πραγματικότητας γίνεται εφικτή και έχει υιοθετηθεί από έναν αυξανόμενο αριθμό εταιρειών επίπλων. Αποτελεί επίσης μια εξαιρετική εμπειρία εκθεσιακού χώρου όπου οι πελάτες μπορούν να προσκληθούν να δουν ένα έπιπλο σε εικονική πραγματικότητα και να αλλάξουν το χρώμα ή την υφή του αντικειμένου και να το δουν σε διαφορετικούς χώρους. Εάν ένα αντικείμενο είναι προσαρμοσμένο, δεν χρειάζεται να υπάρχουν πολλά φυσικά κομμάτια επίδειξης, καθώς οι αγοραστές μπορούν να εξετάσουν διάφορες επιλογές ψηφιακά πριν υποβάλουν την προσαρμοσμένη παραγγελία τους.

 

 

Τι περιμένεις;

Εξετάζοντας την τεχνολογία 3D, είναι κατανοητό ότι ορισμένοι σχεδιαστές ή κατασκευαστές επίπλων μπορεί να διστάζουν να μπουν σε έναν χώρο που δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτόν. Είναι ένα μεγάλο άλμα από τις παραδοσιακές μεθόδους σχεδίασης και κατασκευής, τους παραδοσιακούς καταλόγους ή τη συνηθισμένη φωτογράφιση. Με πολλές μικρές επιχειρήσεις να βλέπουν την αξία των ψηφιακών λύσεων και να επωφελούνται από τα επιπλέον κέρδη στα έσοδα, δεν είναι τόσο άπιαστο όσο κάποιοι πιστεύουν.

Η τρισδιάστατη απεικόνιση επιτρέπει στους σχεδιαστές και τους κατασκευαστές επίπλων να επικοινωνούν καλύτερα με στοχευμένο κοινό, δημιουργώντας μια μοναδική και πλουσιότερη εμπειρία αφοσίωσης στο brand. Είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να απλοποιήσετε πολλές πτυχές των επιχειρηματικών λειτουργιών.