Στη FibreGuard, δεν κοιτάμε μόνο το μέλλον της βιομηχανίας μας αλλά και του πλανήτη μας. Εξετάζουμε την τεχνολογία και τα υλικά που έχουμε και χρησιμοποιούμε αυτή τη στιγμή, ώστε να δούμε πώς μπορούμε να μετατρέψουμε τις υπάρχουσες τεχνολογίες και πόρους σε υλικά με τα οποία θα χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον.

Το σημερινό άρθρο αφορά την εκ νέου εστίαση των προοπτικών μας, για να φτιάξουμε ένα πιο υγιές περιβάλλον για εμάς, τα παιδιά μας και τους γύρω μας.

 

Η ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΛΩΣΤΟΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Ναι, οι καταναλωτές θέλουν βιώσιμα προϊόντα. Είναι ενδιαφέρον να συνειδητοποιούμε ότι η πίεση για βιώσιμα προϊόντα αυξάνεται λόγω της ζήτησης της ίδιας της αγοράς – παρόλο που οι ίδιοι οι κατασκευαστές και παραγωγοί πιστεύουν πως γνωρίζουν την αγορά και την τάση της.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι αντιλήψεις των στελεχών για τους καταναλωτές και τη βιωσιμότητα είναι εσφαλμένη, σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης που αναφέρονται στο Furniture Today.

Αυτή η επανεξέταση των βιομηχανιών προέρχεται από έναν τόπο πραγματικής καταναλωτικής ζήτησης, σε μια εποχή που κλίμα μας χρειάζεται αυτή την αλλαγή το συντομότερο δυνατόν.

Η μελέτη διαπίστωσε μια εκτεταμένη ανομοιομορφία μεταξύ της αξίας που δίνουν οι καταναλωτές όταν πρόκειται για βιώσιμα ζητήματα και για βιώσιμα προϊόντα, και που πιστεύουν οι έμποροι λιανικής ότι οι καταναλωτές δίνουν αξία. Από τη σκοπιά μας στη βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας, τα βασικά στοιχεία από αυτήν τη μελέτη περιλαμβάνουν:

Ενώ το 68% των καταναλωτών λέει ότι θα πλήρωνε περισσότερα για βιώσιμα προϊόντα, το 66% των εμπόρων λιανικής πιστεύει ότι οι καταναλωτές δεν θα το έκαναν.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα των καταναλωτών (72%) δήλωσαν ότι η βιωσιμότητα είναι ένα πολύ ή κάπως σημαντικό ζήτημα αγοράς, με μόνο το 51% των λιανοπωλητών να πιστεύουν το ίδιο.

Οι έμποροι λιανικής πιστεύουν λανθασμένα ότι οι καταναλωτές αγοράζουν βιώσιμα προϊόντα για να αυτοχαρακτηριστούν ευαισθητοποιημένοι στο κοινωνικό τους περίγυρο. Στην πραγματικότητα όμως, οι καταναλωτές αγοράζουν βιώσιμα προϊόντα επειδή θέλουν πραγματικά να βοηθήσουν το περιβάλλον.

Μεταξύ των καταναλωτών, τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που κάνουν τα βιώσιμα προϊόντα να είναι ψηλά στη προτίμησή τους, περιλαμβάνουν τη βελτίωση του περιβάλλοντος (29%), τη μείωση των απορριμμάτων παραγωγής (23%) και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα (22%).

Οπότε, όπως βλέπετε, η ανάπτυξη βιώσιμων επιχειρηματικών πρακτικών και βιώσιμων κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων δεν είναι απλώς μια μόδα στην οποία οι εταιρείες απλά υιοθετούν ώστε να μπορούν να δείξουν σε όλους ότι είναι και «καλοί πολίτες».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ

Αυτή η επανεξέταση των βιομηχανιών μας προέρχεται από έναν τόπο πραγματικής καταναλωτικής ζήτησης, σε μια εποχή που το κλίμα μας χρειάζεται αυτή την αλλαγή επειγόντως.

 

ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ (GRS)

Πολλές από τις νέες συλλογές μας διαθέτουν υφάσματα που όχι μόνο καθαρίζονται πανεύκολα, αλλά και περιέχουν πολυεστέρα που είναι πιστοποιημένο σύμφωνα με το Παγκόσμιο Πρότυπο Ανακύκλωσης (Global Recycled Standard – GRS). Εάν μια εταιρία θέλει να καταχωρίσει το GRS στην ταμπέλα που απευθύνεται στον καταναλωτή, το προϊόν θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 50% ανακυκλωμένο περιεχόμενο.

Αυτός είναι ένας διαφανής τρόπος να αποδείξουμε στους πελάτες μας ότι οι ισχυρισμοί μας σχετικά με το ανακυκλωμένο περιεχόμενο των υφασμάτων μας είναι αληθινοί και μπορούν εύκολα να ελεγχθούν. Η ολοκληρωμένη ιχνηλασιμότητα και διαφάνεια που προσφέρει το GRS είναι ένα σημαντικό βήμα για την περαιτέρω προώθηση της υπευθυνότητας που μας διακρίνει σχετικά με το περιβάλλον.

Οι στόχοι μας με το GRS:

Μείωση τυχόν επιβλαβών επιπτώσεων της παραγωγής κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων για τους ανθρώπους και το περιβάλλον

Διαβεβαίωση ότι τα υφάσματα FibreGuard υφίστανται μια πιο βιώσιμη επεξεργασία

Προσθήκη υψηλότερων ποσοστών ανακυκλωμένου περιεχομένου στις συλλογές υφασμάτων μας

Βρείτε όλες τις λεπτομέρειες για τα υφάσματα FibreGuard και το Παγκόσμιο Πρότυπο Ανακυκλωμένου εδώ. Ο μοναδικός μας αριθμός GRS είναι 1036513.